سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به سه تن نمی نگرد و با آنان سخن نمی گوید : پیشوای ستمکار، پیرِ زناکار و عابد متکبّر . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
هنر هفتم
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||
سلام

یکی مث خودت :: یکشنبه 85/5/22 ساعت 4:11 عصر

سلام بلاخره اکیپ ما اومد ! می بینید که خیلی هم زود اومدیم زود تر از همه ی وبلاگ ها که دارن روی بلاگفا می ماسن!


امروز می خواهیم  درباره یکی از بازیگرهای جوان با هم حرف بزنیم . این بازیگر جوان مهدی سلوکی است نمیدونیم خوبه ، بده ! !

 

متولد اصفهان

 

  مهدی سلوکی در سال ۱۳۶۱ در اصفهان به دنیا آمد، دیپلم خود را در مقطع گرافیک گرفت و در سال ۱۳۷۵ با کلیپ سریالی به نام گنجشک و ماه کاری از گروه کودک، فعالیت خود را در تلویزیون آغاز کرد، سپس به دنبال آن در برنامه نیم رخ و آقای رئیس جمهور شرکت جست و با سریال «چراغهای خاموش» کاری از کاظم بلوچی چهره شد و در سریال «روشنایی دشت» کاری از عبدالله باکیده هم شرکت کرده است که این سریال هنوز پخش نشده و به تازگی قرار است در سریالی ۹۰ قسمتی که هنوز کلید نخورده و کاری است به کارگردانی کیومرث پوراحمد به همراه دکتر عزیزی و حدیث فولادوند ایفای نقش کند.

 

کودکی او
  
    وی در مورد کودکی خود می‌گوید: دوران کودکی ام را خیلی دوست داشتم، همان طور که می‌دانید در اصفهان به دنیا آمدم، اما پس از مدتی به تهران آمدیم و بزرگ شده محله نارمک هستم و در این بین چندین مرتبه دیگر به خاطر شغل پدرم به اصفهان رفتیم، البته پیش از به دنیا آمدن من، خانواده ام در تهران زندگی می‌کردند، دوران کودکی ام مثل سایر پسر بچه ها به بازیگوشی می‌گذشت، در کودکی آرزو داشتم خلبان شوم، نقاشی را هم خیلی دوست داشتم، استعداد زیادی داشتم، سعی می‌کردم تحصیلاتم را در این زمینه ادامه دهم، اما نشد!
    
یکی از خاطرات با مزه من در کودکی یا شاید نوجوانی مربوط می‌شود به ۱۲ سالگی ام، که روی سی و سه پل در حال دوچرخه سواری با یک موتور تصادف کردم و بیهوش شدم، بنده خدا پدر و مادرم تا دو روز از من بی خبر بودند و به تمام بیمارستان های شهر اصفهان سرک کشیدند تا این که مرا پیدا کردند!!!


    

    آرزوهای خوب

 

  
بزرگترین آرزویم در زمینه کاری ام می‌باشد که دوست دارم آدم موفقی در جامعه شوم، سعی کردم بیشتر خودم الگو باشم تا این که الگویی برای خود انتخاب کنم، دوست دارم آدمی باشم که با بقیه فرق داشته باشم.

    از نگاه مهدی سلوکی رمز موفقیت چیست؟
فکر کنم این بود که نصیحت ها و راهنمایی های پدر و مادرم را با آغوشی باز پذیرفتم و هم چنین برادر بزرگترم را البته در زمینه هنری هم نباید راهنمایی های «کاظم بلوچی» کارگردان چراغهای خاموش را نادیده گرفت که کمک های شایانی به من کرد. اما به طور کلی از نظر من انسانی موفق است که اطلاعات عمومی‌ بالایی در همه زمینه‌ها داشته باشد.

    هنر، استعدادی ذاتی است

 

  هنر، از نگاه مهدی سلوکی چیست؟
«هنر یک نوع استعداد ذاتی در انسان است، که در اکثر آدم ها وجود دارد و انسان ها هر یک به نوعی در خود استعدادهایی دارند که باید آنها را شناخته و سپس پرورش دهند
    
آیا خود او هم به کارهای هنری می‌پردازد؟
«همان طور که گفتم به نقاشی علاقه زیادی دارم، از این رو بعضی اوقات کارهای گرافیکی انجام می‌دهم، با یکی از دوستانم گالری نقاشی برگزار کردیم، به نام «گالری سحرآمیز»، که انواع و اقسام نقاشی های رنگ روغن، نقاشی روی پوست و هم چنین نقاشی های رئال در آن به نمایش گذاشتیم، البته با کمک دوستان...» فکر می‌کنید که مهدی سلوکی به جز هنر بازیگری به کاری می‌پردازد؟
«با برادرم دفتر مونتاژ فیلم داریم که از این کار بسیار راضی هستیم.»

    

 

راستی نا گفته نماند که مهدی سلوکی در حال بازی در یک فیلم 26 قسمتی است که از شبکه 1 سیما پخش خواهد شد نقش مهدی سلوکی در این فیلم که اگر عشق نبود نام  دارد یک پسر جوان است با نام روزبه که بخشی بزرگ از هوش و حواسش به دنبال راه یافتن به خارج است! برعکس نرگس !

            

 

نظر شما چیه؟ به نظرتون می تونیم بازم از بازیه قشنگش

لذت ببریم! یا بازم باید مدل موهاشو تحمل کنیم؟!


نوشته های دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

سلام

About Us!
هنر هفتم
یکی مث خودت
Link to Us!

هنر هفتم

Hit
مجوع بازدیدها: 3515 بازدید

امروز: 2 بازدید

دیروز: 11 بازدید

links
از دفتر چه خبر؟
پای درد دل شما
جک، اس ام اس، عکس
فینگیلیش
خبر از همه جا
حرفهای من و خدا
حرفهای خودمونی

In yahoo

یــــاهـو

Submit mail